varmt och klagomål

känns ju som det inte hjälper att duscha e såå varm nu igen..kan bero på att jag blåser håret oxå. går ju inte att ta på sig kläder... får gå runt i underkläder hela kvällen. skulle ju bli likadant ungefär som den outfiten du tycker ja skulle ha på mig en kväll på harrys marlene haha..! nej kläder får det bli men inte än. vet ju inte ens va ja ska ha på mig.. behöver smakråd. marlene: den svart-vita klänningen som jag hade på johannas fest förra året, blir den bra?! fast skulle ju vilja ha ngt färg glatt men men..vilka problem va!
ett annat problem är alla nagellacks grejer..vf inte göra så att "borsten" når  ända ner till botten..man kan ju aldrig göra slut på en hel nagellacks grej för borsten når ju inte ner å så torkar borsten ut.. irriterande! haha nej ska sluta klaga på alla "stora problem" jag har.. en sak till bara..ja e verkligen röd på ryggen...fy!

Kommentarer
Postat av: marlene

japp pollen unkar alltid ;) haha

2008-05-10 @ 19:02:01
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design