utmaning

För 5 år sedan...
var jag 18 år och gick sista året på gymnasiet. va en ganska rolig tid med mkt att se fram emot.

För 3 år sedan...
bodde jag i min första lgh som jag hade köpt av marlene. lärde känna henne då och fick en vän för livet. men hände massa negativa saker oxå det va här det började gå neråt.

För 1 år sedan...
begick världens misstag och flyttade ihop med en som jag inte ens va kär i..men upptäckte mitt misstag ganska snabbt  letade desperat efter en lgh här nere igen. ville ju inget annat än att flytta tillbaks hit. fick oxå min bebis för ett år sedan..casper=)!

För 3 månader sedan...
va jag bla på teneriffa där jag blev ordentligt matförgiftad men som tur va så hände det sista dagen så ja va inte sängliggandes hela v. gjorde oxå min andra tatuering

Igår...
låg vi i skogsfållen och solade hela dagen och på kvällen va det fest med utgång

Imorgon...
är det jobb sen ska jag förmodligen hem till emelie och träffa henne och lilla kevin å lea. ha ju inte sett deras nya lgh så d ska bli kul.

Om ett år
så hoppas jag att det skett lite förändringar här å där och att alla nära och kära är lyckliga!

blev utmanad av marlene så då vill jag utmana johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design