slutspurten


är bara några timmar kvar nu men den sista biten innan mål är alltid den segaste.

Blir fest idag och sen harrys (mot min vilja kan ja säga) hade helst sluppit att gå dit denna helgen eftersom vi ska dit nästa lörd...för då är det födelsedags fest..wiee=)!

Men det blir nog kul ändå ikväll tror jag..försöker få tag i lill också men han behagar inte svara på mina mess...hrmpf.. flasklistan kanske?! Nej aldrig haha.


Grattis johanna till den nya lgh..så roligt då blir det inflyttningsfest snart också=)!


ringde en till jobbet nu som pratade engelska och han berömde mig för min engelska haha det var det roligaste idag! jag är nog ta mig tusan bra på allting tror jag!

 


When the power of love becomes as strong as the love of power, we will have peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design