rubrik saknas

fy va ja ha gått mkt idag..så duktig så. gick först hem till pappa och pratade lite sedan gick jag till stan för att möta johanna och sedan vidare hem till mamma. men där tog batterierna slut för både mig och casper så cam fick komma och hämta oss. tycker det e ganska skönt och va ute och gå och bara tänka igenom allt och ingenting..men självklart så måste ja ha musik när jag går annars e det ju skit surt. men min ipod total strejkade så jag va nära att slänga i den i lagan när jag gick genom apladalen...tur att ja inte gjorde det för hade väl ångrat mig så fort ja slängt i den och varit tvungen att hoppa efter.. hade nog varit lite kul men kan tänka mig att det hade varit en ganska kul syn att se mig plaska runt i lagan.

nu är det andra kvällen i rad det låter som ngn gör inbrott nere i trappuppgången. ( skulle ju kunna tro att det e jag men jag är oskyldig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design