rastlös

känner att jag vill hitta på ngt...ut och gå skulle va skönt...är ju as härligt väder ute.. men är rädd att springa på pumba igen...måste göra ngt bara..casper är oxå rastlös..och förbannad tydligen han försöker mörda sin vita isbjörn slänger runt den och håller på..riktigt ryck har han fått!
denna dagen har försvunnit alldeles för fort..tror jag är raslös för att ja inte rört på mig tillräckligt idag...

jaja ngn som har ngt kul att berätta då?
 dum fråga ingen som svarar ändå..tycker ni är alldeles för dåliga på att skriva kommentarer här..dagens tistel till er! ;)

ha kommit på att ja måste nog ringa vaktisen imån ang min nyckel..kommer inte orka leta reda på den och jag lovar så fort jag fått en ny så kommer den dyka upp mitt framför näsan på mig..d e alltid så!


puss på ögat


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller me dig! Folk är dåliga på å kommentera, likadant i min blogg ;) hihi

2008-05-07 @ 21:20:23
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design