nyss hemkommen

nu har man tillbringat ca 4 timmar på stan vilket va ganska så drygt faktiskt men ändå kul att det händer ngt i lilla vmo! sedan åkte vi hem till mamma och åt grillat. å grattis grattis till majsan!

gårdagen va väl helt ok jag å johanna satt hemma hos mig och tjötade sen gick vi hem till jonna och sanken sen vidare till harrys. men harrys kunde man nästan skippat fast det är klart vissa va det ju roligt att träffa! medans andra lika gärna kunde stannat hemma.. tycker det va ganska mkt äckel ute igår.
efter harrys gick ja ner till flanaden där lillen å johan var å upptäckte till min stora glädje att de hade en fotboll med sig så jag sparkade av mig mina skor och skulle sätta igång och kicka. när jag va tio år höll jag jämt på att kicka..så 148 st va rekordet då. kan ju säga att det va betydligt svårare att kicka 13 år senare med alkohol i kroppen..bollen flög åt alla håll.
gick upp till lillen sen en snabbis innan jag åkte hem..var ganska slut när ja kom hem så jag somnade direkt hade en del missade samtal å sms när jag vaknade. älskar att vakna och se att ja fått sms ..mer sånt!
undrar fortf vem d va som hade ring tkl 7 i morse på skyddat..trodde d va johanna först som skulle va lite smart å ringa på skyddat men det va det inte=)!

det va min gårdag det!

Kommentarer
Postat av: marlene

sob gott hjärtat mitt det va allafall inte jag som ringde så tidigt =)

2008-05-11 @ 22:35:36
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design