nu funkar den igen=)

ha haft milda utbrott halva dagen för att min blogg inte fungerat men nu så e den igång igen..yeeiij=)!
ha behövt skriva av mig massa under dagen men nu kommer ja knappt ihåg ngt av det..så kan det va ibland!

nu har vi iaf blivit grannar med systrarna persson i halmstad oxå.. ni blir inte av med mig så lätt inte;)!
mamma är såå glad..hon skulle fira med pizza å vin ikväll haha vilket fest! söt hon e det lilla livet! kan ju säga att jag är rätt glad jag oxå för det...=)!

har inte fått ngt gjort idag som jag skulle, va meningen att jag skulle städa leta efter nyckeln osv men emilia å co skulle grilla och spela kubb och ville att jag skulle komma upp å det lät mkt roligare än det ja skulle göra .. ja menar städa kan man göra en annan dag. bara att jag kommer väl få krupp snart så som det ser ut här!!

ngn som tittade på desperate innan? kan ju inte bara varit jag som va tvungen att hålla igen..fy sjutton va sorgligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du det va ett bra avsnitt skönt att din blogg funkar igen =)n nu ska jag til tvätt stugan,, lite sent ja vet men va ju tvungen att se mina hemmafruar puss love u,,,

2008-05-06 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design