lördag

hej alla glada lördag idag då...skönt va!
jag och camilla bestämde oss för att åka och äta frukost på pelli, satte oss ute och upptäckte att det va värnamos kvartsmaraton el va det heter idag. blev riktigt imponerad av folket som sprang blev helt slut bara av att sitta och kolla på dem. Det va en såå otroligt söt liten kille som va med och sprang kan inte varit mer än fem sex år tyckte det va så gulligt så jag höll på att börja gråta..är väl lite överkänslig el ngt nu haha

igår va vi hos mig och lagade mat och kollade på talang. trodde det skulle bli en ganska seg kväll men den blev riktigt rolig måste jag säga..skrattade så jag hade ont i halsen till slut!
ikväll blir det nog fest tror jag...kände inte alls för det innan men nu så börjar det ordna upp sig=)!

nu ska jag fortsätta med matlagningen..tjingeling!

Kommentarer
Postat av: marlene

hej hopp nu eden uppdaterad efter din begäran,, jag mår dåligt *suckar * högt haha älsjar dig

2008-05-03 @ 15:46:48
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: Johanna

Idag blir det party party=) Weeii!!=)

2008-05-03 @ 16:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design