lördag lördag lördag

ha precis kommit in nu ha leget i skogsfållen i några timmar med eve å marlene men magen började kurra så jag va tvungen att gå in och fixa lite mat. ganska bra oxå för då ha ja lite tid på mig att göra mig i ordning och slipper stressa tills ikväll.
va på stan i morse oxå hade massa ärenden ja va tvungen att uträtta. skulle bla till systemet,apoteket,till mamma,lantmännen å leta efter bikini. kom lite tidigt till stan så jag och stans alkisar stod å hängde på låset till systemet. vmo:s utbud på affärer suger verkligen skulle hitta en bikini letade igenom varenda affär i hela stan men hittade inte en enda ja ville ha. vet ju hur den ska se ut men ha inte sett den än bara. jaja får väl leta vidare ngn annanstans bara. köpte istället ett par byxor,en kjol, två par öronhängen,steps och lite smink så kom ju inte hem tomhänt iaf.

igår va en väldigt lugn kväll va hos mamma en runda å kollade lite på tv sen åkte ja hem och lämnade casper och sen vidare till henke där de satt och drack lite. . så satt och tjötade lite med dem tills marlene  ringde, då åkte ja och lina å hämtade henne i gvd.

idag blir det fest iaf kommer säkert bli kanon kul=)...men harrys står på utelistan så d e ja inte alls sugen på. men som sagt det blir vad man gör det till=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design