lat linda

en hel kväll ha gått utan att ja gjort ngt alls.. det enda ja gjort är att pratat i telefon typ hela kvällen. kanske inte hela ha hunnit kolla lite på tv oxå men ändå. jag som skulle städa å tvätta mina fönster.. å d e verkligen nödvändigt de e verkligen såå skitiga ser knappt ut! jaja får ta tag i det imån istället.. ha jag ngt som håller mig sysselsatt så kanske ja inte somnar. skulle ju va taskigt om de inte kom ngn å hämtade marlene imån=)! tror att d kommer bli en ganska rolig bil resa hem från gvd imån kommer nog får höra både ett å annat som hon å petra har hittat på=)!

mamma och hennes compadres är och gör harrys ikväll. sa d till henne innan att fy va kul d låter. nej ja vet inte jag är så trött så det kommer bli rätt lugnt sa hon. SÄKERT! ja vet nog hur de fungerar de kommer stänga stället. mamma ha själv sagt  innan att det är allt eller inget som gäller haha..hon är rolig min lilla mamma. ska ut och äta lunch med henne imån så ska bli kul och se hur pigg och alert hon är=)!

det va allt från mig än så länge...puss på ögat

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIG DID DIG

2008-05-30 @ 10:27:50
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design