godkväll

stod matlagning ikväll på schemat med johanna cam å lina. men det gick inte som planerat..för linda tappade svartpepparn i maten så det blev väldigt starkt och själva köttfärsen smakade nada. så det fick bli pizza istället..va inte ett dugg sugen på det men det fick gå ändå...

är iaf bestämt nu ska åka..ska bli skönt å komma iväg lite. är bara lite nervös för flygningen..är ju alltid det men nu så ska jag ju flyga hem själv oxå. undra hur det kommer sluta. kan ju se mig själv irra runt på flygplatsen totalt lost in space. men vi får hoppas att det går bra. ska vilket fall som helst bli riktigt skönt även fast det inte är så länge. ngn som vill ställa upp å hämta mig på flyplatsen kanske!? cam verkar vägra (dagens tistel till henne)ska fortsätta tjata på henne se va hon säger!

ska ta å kolla på en serie nu för sova är det väl inte tal om än antar jag.

*sov gott*

Kommentarer
Postat av: marlene persson

god morgon mitt finaste hjärta så du sticker * hmm ja jag är glad för din skull =) kommer nog bli super skömt och flygplatsen kommer du fixa galant!! inte så svårt eg. det e ganska bra att öva sig på sånt! bra att kunna saker =) puss älskar dig blir det packning ikväll då eller ?

2008-05-16 @ 08:43:31
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: marlene persson

du få komma å sova hos mej hjärtat jag sover som en klubbad säl =)

2008-05-16 @ 08:52:14
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ha ju fått MK sakerna så ska dela ut så mkt av det som jag kan idag få se när jag bli klar =)

2008-05-16 @ 10:39:27
Postat av: Anonym

jag ha ju fått MK sakerna så ska dela ut så mkt av det som jag kan idag få se när jag bli klar =)

2008-05-16 @ 10:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design