god morgon

söndag söndag söndag bläää, är ganska pigg idag vilket inte är så konstigt i försig för jag tog d väldigt lugnt igår kände att jag inte riktigt orkade. va hos mathilda igår festade å kollade på eurovision. på tal om det så fattar jag ingenting. sverige va ju inte så dåligt jag tycker de borde kommit bland de fem första iaf.. tycker d va helt sjukt!

ville åka hem till mamma å äta idag.. va riktigt sugen på mammas mat eller grillat men kom på att ja inte kunde d för de e ju inte hemma. ska nog ringa till dem å tjata på att de ska åka hem.

idag blir d nog inte så mkt gjort kan ja tänka mig. ska ut med marlene en runda sen ska ja hem å städa ( ser ut som ett katatsrofområde här) sen ikväll ska ja köpa choklad å äta massa snusk å kolla på ngn film å bara slappa så d så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design