Ett vrak

Precis så känner jag mig, är helt slut. Kunde ju naturligtvis inte sova igår heller. Ibland önskar man att man bara kunde trycka på en knapp.

Nörd som jag är så är jag ju riktigt mörkrädd också så tror ju hela tiden att det är ngn i lgh och igår var jag helt säker på att det var ngn på min balkong. Lät som de höll på att öppna fönstren där ute och flytta runt möblerna. Men antar att det var grannen som höll på och stöka.


Hoppas den här dagen går fort nu vill bara hem. Ha ju en del att göra måste fixa lite hemma och sen kolla packningen. Jag är inte duktig på att packa vet aldrig hur mkt jag ska ha med mig och det är ju alltid samma sak man tar med sig alldeles för mkt så denna gng ska jag vara riktigt sträng mot mig själv. Ska ju ändå inte va borta så länge.

puss på ögat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design