bättre sent än aldrig

efter många ombyten så är jag äntligen klar... nu väntar jag bara på att emilia ska bli klar oxå sen bär det av på fest hos mathilda. ska bli super kul. festerna förra sommaren där glömmer vi nog inte i första taget. kunde sluta hur som helst, rakade ben, sexleksaker i sängen, hål i väggen och många lättklädda människor haha. helt sjukt.

blev ju ingen halmstad för mig idag, orkade inte köra dit. lat varning där ja. får vänta två v på det istället. för nästa helg går det ju inte heller. för på fredagen ska ja va privat chaufför åt marlene som ska till gvd på fest. ha lovat att hämta henne där på natten. vill du att ja ska köra dig dit oxå? ha ju lite att ta igen där så många gng hon skjutsat på mig=)!
sen på lörd e d födelsedagsfest så då blir d inte halmstad heller men om två v som sagt då ska vi dit!

hoppas att alla får en super bra lördags kväll=)!

kärlek till er som betyder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design