Torsdag

Varje gång jag åker till jobbet eller hem från jobbet så stör jag mig ngt fruktansvärt på min bil. den är ju så skitig. Den behöver både tvättas och städas inuti. Ha fortfarande grejer i bagageluckan sen jag flyttade. Det är riktigt dåligt! Men har verkligen ingen lust att göra det, finns det ngn frivillig som kan göra det åt mig?! trodde inte det heller, nä jag får försöka ta tag i det där snart


Sprang igår med mamma och det gick jätte bra. Fick varken ont i magen, tungan el munnen! Så det var riktigt skönt att springa igår även fast det var sånt skit väder.

När jag kom hem hade Lina och Camilla gjort kycklingsallad och sedan kom Emilia förbi snabbt och visade hennes nya frisyr. Och det va jätte fint måste jag säga!

Sen när folket hade gått hem så tänkte jag kolla på disturbia men kollade bara i tio min för jag va så sjukt trött. Somnade tidigare än vanligt igår men ändå var jag helt död i morse när klockan ringde. Förstår inte vad man ska göra för att va pigg på morgonen. Förslag tack!

"Den som vill göra verklighet av sina drömmar måste verkligen vara vaken"

Kommentarer
Postat av: marlene

jag såg allt att du somande tidigt,,, det va svart hos dig efter greys ju =)

2008-03-13 @ 08:42:06
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: Linda

efter greys la ja mig i sängen å började kolla på film på datan. df d va släckt.=)

2008-03-13 @ 09:57:40
URL: http://lalinda84.blogg.se
Postat av: marlene

eller hur,,, fredag igen hur kommer det sig att tiden kutar förbi oss???

2008-03-13 @ 10:05:54
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design