snart läggdags

nu ha jag packat och allt, är ju skitsvårt och veta vad man ska ha med sig. ja menar är det snö i gtb? så nu ser det ut som jag ska va borta i en vecka ungefär. man måste ju va på den säkra sidan.

sanna va här innan, himla kul och sitta och prata med henne händer ju inte varje dag nu när hon blivit storstadsbo=). det blev prat om allt och ingenting..mkt minnen som vi kan skratta åt nu som hände under våran fjortistid=)!  kinnda e fortf bra haha

i mån blir det gtb ska upp kl halv sex..*mega gäsp*. min lilla gangster ska till moster lina över natten. så han lär få super kul han oxå.
hoppas man hittar några vårkläder där uppe nu bara annars blir ja besviken. måste ju ha ngt nytt på lördag när eve och jag går ut.... batgirls ska åter igen se till att vmo:s uteliv sköter sig! =)

*kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design