Pigg och glá

Skuttade upp ur sängen utan problem idag. Beror nog på vädret och att det va sista dagen innan ledigheten nu. Får se när jag kan komma härifrån idag, tidigare ska jag sluta hade jag tänkt iaf.

Är på riktigt bra humör idag också. Och nästan den första låten jag hörde på radion va Takida - curly sue ,kommer nog bli en hemskt bra dag, får vi hoppas iaf=)!

Hoppas bara vädret håller i sig!


Cam sov hos mig inatt och vi låg och pratade om lite tråkiga saker när hon säger såhär:

Nej usch vi pratar inte om såna tråkiga saker mer vi pratar om ngt roligt, vi pratar om mig!

Mm tur att du är så rolig kära syster=)!


Än så länge verkar det som vi kommer ha fri sikt när vi åker ikväll iaf.


Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya


Kommentarer
Postat av: marlene

Å CAM. E JU FÖR SKÖN =)

2008-03-20 @ 10:59:43
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: marlene

ja visst ha jag det bra =) ska ner på stan nu =) å fixa lite med allt möjligt =) puss älsklig TE AMO

2008-03-20 @ 11:52:41
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design