nedförsbacke

Nu har det varit nedförsbacke ett par timmar och det betyder att helgen närmar sig med stormsteg

vilket är helt underbart!

Känner mig lite stressad över hur jag ska hinna med allt idag. Efter jobbet ska jag hem fort och duscha Casper och jag lovar det blir fullt krig hemma. Han har lika stark vilja som sin matte så det kommer att bli mkt tjafs hemma ikväll. Inte alls på humör för det men det måste ju göras. Efter det ska jag och mamma åka och handla tills i morgon. Har ju mitt Mary kay party i morgon=) ska bli himla skoj!


Tycker förresten att mitt festfolk inte är så festiga inför helgen! Mår ni inte bra? Jag menar hallå våren är här. Det borde vi ju fira in, förra veckan firade vi skottdagen nu firar vi våren! Ta er i kragen nu!

Annars så får jag hitta nya partypeople;)!


Puss på ögat


Kommentarer
Postat av: marlene

linda w. jag e inte så värst på g.. fick kil kvällen bokad till kl 8 på lördag kvällen,,,lär ju ta ett tag =

2008-03-05 @ 21:01:09
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design