Mary Kay party


Idag är det dags för mitt Mary kay party, ska bli himla skoj tycker jag. Marlene ha ju blivit sån där, va heter det nu igen, fristående hudvårdsterapeut. Stämmer det Marlene? Så hon ska komma hem till mig ikväll och visa lite smink osv. för mig, camilla, johanna, lina och Emilia. man kan säga att det blir en liten spa-kväll. Kommer nog bli kanon skoj!


Vet fortf inte vad som händer i helgen är ju inte så många hemma heller. Lite tråkigt men ngt borde man ju kunna hitta på, eller hur?!


Dagens guldstjärna går till Casper som faktiskt va riktigt duktig igår under duschningen. Blev aldrig ngt tredje världskrig!

Dagens taggpinne uppstoppad i .......ja precis, går till den där människan igår som inte kan trafikreglerna!

puss på ögat


Kommentarer
Postat av: marlene persson

fistående hudvårds konsult heter det =) ska bli såkul ikväll linda =)

2008-03-06 @ 10:17:46
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: Linda

jaha ok då vet ja va d heter=)!

2008-03-06 @ 11:09:26
URL: http://lalinda84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design