Lånarna

Kom ni ihåg den serien som gick när man va liten, lånarna tror jag att den hete? Tror att den gick under ngn vinterlovsmorgon. De va såna där pyttesmå människor som tog el lånade saker av människor?
jag tror att jag har såna små liv hos mig. det försvinner saker hela tiden. mitt favorit halsband är spårlöst fösrvunnet, ett par öronhängen och mitt deciliter mått. Deciliter måtten kan ja förstå att de har användning för, förmodligen som badkar. men mitt halsband och mina öronhängen kommer jag verkligen inte på va de ska med de till. Gungor kanske?! äh ja vet inte men vill gärna ha tillbaks dem! Men det kanske inte finns några "lånare" kanske bara är mitt minne som spökar,va vet jag.

Kommentarer
Postat av: marlene

hahah du e rolig du, den serien minsn jag inte =) men du ha säkert sånna,, eller kanske små söta möss som snor av dej =)

2008-03-14 @ 14:27:43
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design