Jag tycker...

att det är riktigt segt att gå upp tidigt på morgonen.

att snön borde ta och försvinna NU.

att Björn Gustafsson är grymt rolig.

att jag borde få bli rik.

att alla borde sluta dricka vattnet i vmo för det gör folk konstiga.

att Casper kan lära sig att gå ut med sig själv.
att Spencer i The Hills är riktigt dum i huvudet.

att det är underbart när alla i min närhet får vara lyckliga och må bra.

att fler roliga personer borde flytta till Rörstorp och gå med i rörstorps familjen;).

att sommaren ska bestå av minst 8 månader

att vissa borde ta och bli lite ärligare och mer raka.

att det borde vara förbjudet att gå till jobbet när det är skitväder ute.

att ngn kan ge mig ett mc körkort.

att folk borde skicka mer sms (till mig).

att världen borde vara mer rosa.

att Sverige borde dras ner mot ekvatorn lite.

att mitt kök ska vara färdig renoverat + mitt badrum.

att det borde finnas ett rullband från rörstorp upp genom stan.

att det borde finnas badkläder som solen tar igenom. (kanske redan finns?)

att det räcker med 30 timmars arbetsvecka.

att jag borde få som jag vill och tycker.


Skulle jag skriva allt jag tycker så hade det aldrig tagit slut så det får räcka med det här för tillfället.=)


Puss på ögat


Kommentarer
Postat av: marlene persson

det va ingen liten önskelista ;)

2008-03-26 @ 10:23:56
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: marlene

jag tycker att en uppdat. skulle passa fin fint linda

2008-03-26 @ 22:05:22
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design