helgen

Då ska vi se va ja ha gjort i helgen. kan ni aldrig gissa! Ja ha spenderat hela helgen på harrys kan man säga..lagt ner alldeles för mkt tid där alltså. jaja iaf, va ju meningen att ja skulle ta d lugnt i fredags bara. hade ju köpt godis å glass osv för en riktig myskväll men d blev fest iaf. min syster hade fest hemma och sen blev det harrys. Fredagen på harrys va helt ok tycker jag himla mkt folk ute och vissa är ju roligare att träffa än andra , helt klart!
Fredagens tistlar går till alla de killar som tar sig friheten att ta på tjejers rumpor. förstår verkligen inte va de får ut av det!? Får man mer status i sitt umgänge? bara en häftighetsgrej? är det upphetsande?  eller va handlar det om egentligen?
Lördagen började med lite shopping, i vmo vill jag tillägga. utbudet är ju inte det bästa men brukar alltid hitta ngt iaf. Va inne på skomagasinet tex och hittade inte ett enda par skor. och alla som känner mig vet att jag är besatt av skor och hittar alltid skor men itne i lörd, va nog fortf onykter å kunde väl inte koncentrera mig ordentligt. kom iaf hem med en klänning, alltid ngt!
firade pappas sambo sen på kvällen, hade en överraskningsfest för henne och det va faktiskt jätte kul. Kan ju säga att det va helt klart tjejerna/kvinnorna som fick det stora festpriset helt klart.. säga va man vill men festa d kan dem!
Gick ut med camilla å vedran och till en början va d super trevligt men sen blev d lite drygt. va uppe hos lillen en runda och det är alltid lika kul och träffa han!
Lördagens tistel går till harrys pga att brandarmet gick och alla va tvugna att gå ut och när alla fick gå in sen så hade d ingen musik på. de kan kanske inte hjälpa att det händer men då tyckler ja de får gottgöra på ngt sätt.

jaja de va denna helgen det nu är det bara att invänta nästa;)


puss på ögat
 

Mañana är oftast den jobbigaste veckodagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design