God morgon...

...eller?! Nä usch jag vet inte riktigt har inte orkat känna efter riktigt

Har sovit super dåligt inatt, drömt massa skumma grejer så vill bara hem till sängen igen.

Igår va en lika meningslös söndag som de flesta andra gjorde inget speciellt alls. Ville hitta på ngt men hade inte orken heller. Så låg mest hemma i soffan med min syster å glodde på tv. Sen helt plötsligt va d läggdags så d hände inte så mkt alls.


Min syster å hennes kompis ska börja med ngn tråkig diet idag också..hur kul e d då?!  Är ju skit tråkigt ja menar så ofta som jag äter med min syster. Förmodligen 4 gng i v iaf och nu ska ja äta själv är ju inte alls roligt! Så det va den mest dummaste idén ja ha hört på länge. Får hitta ngn annan mat kompis som jag kan frossa med helt enkelt. Ngn som ställer upp?


Ny vecka och kanske en ny start för fler än min kära syster. För min del så ser den nog ut som all andra veckor. Händer inte så mkt. Ska nog börja med mitt kök denna v så jag får det gjort sen så ska jag ha ett Mary Kay party på torsdag ska bli himla roligt! Det är väl det jag har inplanerat iaf det andra får man ta som det kommer!

 


Man säger att ingenting är omöjligt, men jag gör ju ingenting varenda dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design