fredag


Då var det fredag igen, helt underbart. Är fruktansvärt trött idag kunde inte riktigt sova igår gillar inte när det är så. Sen hade jag riktigt skumma drömmar himla tur att ingen vet va man drömmer om haha.


Än så länge verkar det inte hända ngt alls ikväll, mega suck för det!  Nästan allihop åker ju härifrån i helgen och de som är kvar är tråkiga. Hör ni det tråkiga! ;)

Ok är ju en dag imorgon också men det e ju lika många borta då, jaja får väl se va som händer det är ju såna här helger som är helt oplanerade och som man tror kommer bli de tråkigaste som blir helt tvärtom. Så jag håller tummarna på att ngt händer!


Blev förresten lika trött när ja kollade ut idag, man var ju tvungen att skrapa rutorna IGEN. Å som det satt sen då. katastrof! Nej ja måste bearbeta min ide om att sätta en krok på Sverige och dra ner det mot ekvatorn lite för det här funkar inte. Jag vill ha sol och värme!


Tack Marlene och alla ni andra för igår va super kul!

That you make me smile
Please stay for a while now

 

Kommentarer
Postat av: marlene persson

tack sj. för igår va ju toppen kul,,, förlåt för att man är din TRÅKIGA VÄN hah a

2008-03-07 @ 10:33:14
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: marlene persson

haha jag vet det hjärtat mitt =)

2008-03-07 @ 10:38:42
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design