fredag kväll

Sitter å väntar på eve och stam nu. blev inget hos cdg tyvärr hade verkligen sett fram emot han i högform=)! men vi får ta det en annan gång istället.
Men kommer bli kanon kul ändå ikväll va längesen jag festade med eve...batman och robin..eller va säger du?!;)  fråga mig inte ens va d står för bara ngt jag fick för mig en sen kväll på harrys.
Så hoppas alla får en underbar kväll för det ska jag ha=)!

tänker på dig marlene hoppas du blir frisk snart. te amo por siempre mi amiga linda


 




Kommentarer
Postat av: marlene

åå så rart av dej att du tänker på mej,, kolla in min dröööm sko,, den längtar jag efter just nu =) hoppas du ha kul ÄLSKAR DIG

2008-03-14 @ 23:00:44
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design