Fortsatt skitväder


Det visar sig att det ska fortsätta va sånt här väder hela veckan och hela påskhelgen. Å va var det jag sa?! Sa inte jag i julas att det skulle bli snö på påskafton?! Jag hade helt rätt, som det ser ut nu iaf! Jag måste vara synsk!


I går var vi hemma hos mig lagade mat, spelade tv-spel och bara pratade. Var en hel del skratt också Lina har börjat förstå systrarna wilstorps humor nu vilket är kanon=)! Marlene kom förbi och lämnade våra Mk produkter som vi hade köpt av henne. Det var som rena rama julafton.

Köpte förresten ett par skor i går på Internet också, älskar skor! De här va inget speciella direkt bara ett par vanliga svarta skor med liten kilklack.


Idag blir det lite tvättande och städning hemma bara. Tänker va ute så lite som möjligt så länge vädret håller på såhär så det blir inget med att va ute och springa heller! Kan ju bryta benen av mig och det verkar inte vara så himla skojigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design