D e knappt så jag lever

... helt död är jag, känner mig som en vandrande zombie. Sov inte alls mkt inatt drömde ngt konstigt att min granne och två konstiga människor kidnappade Casper, tog min bil och la säckar med långa vita ormar i min lgh! Jag menar va e d för skumma människor vem gör ngt sånt, ja hatar ormar. Får ju panik av daggmaskar bara. Ingen rolig dröm! nä tänker aldrig mer hälsa på den människan.


I veckan har jag inte så mkt planerat. Det enda jag vet som händer är att jag ska tvätta imon, å d ska ju bli himla spännande. Suck...

Sen får ja se vad som händer i resten av veckan.


Marlene har du kommit på ngt kul som du vill göra?



Man kan leda en oxe till vatten men inte tvinga den att dricka


Kommentarer
Postat av: marlene persson

neh inget alls linda,, vill bara vara glad igen, men det tar nog ett tag =(

2008-03-10 @ 08:40:08
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design