vill hem nu nu nu

Vill åka hem nu för jag kommer inte få ngt mer gjort här ändå idag känner jag. Detta har väl inte varit den mest positiva dagen i mitt liv. Är lite smått irriterad över vissa grejer. Tycker det är riktigt störande att ena timmen är det en sak som gäller andra timmen så är det helt plötsligt ngt annat.

Lite konstigt om du frågar mig. men är nog lika bra att vi inte tar den diskussionen mer för till slut kommer det att sägas saker som man kommer att ångra sen. Som sagt bara himla skumt!

Nä måste sluta tänka på det för det gör mig bara irriterad!


Till ngt roligare då, nu är min helg helt uppbokad iaf. Det blir till att umgås med lillen hela helgen=)

Imån ska vi festa och sen blir det fotboll på lörd. Ska bli himla kul känns som det va super längesen jag träffade han. Så min helg kommer definitivt bli rolig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj då fattade det som att du skulle festa på lö med fotbollen,,men 2 dagar vilken lillen dos * är avis! hälsa det lilla kräket från mej

2008-06-12 @ 21:07:25
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design