tillbaka till verkligheten

saknat mig?! trodde väl det;)! då va man tillbaks i vmo igen efter en helt underbar helg. ha varit så skönt att slippa vmo lite. har haft det såå himla kul. festat,solat,träffat nya människor och skrattat som bara den.
i torsdags satt vi på gastons uteservering och drack lite. Dj:n som spelade där va såå bra hade lust att packa ner han i väskan och placera han på harrys så han kan spela där året runt. för där kan behövas lite bättre musik.
2 super nötter satte sig vid vårt bord där å började tjata. den ena gick mig mer å mer på nerverna men till slut gick dem efter att cam gett dem en liten utskällning å ja sa att d fanns ett bord längre bort de kunde sitta vid istället...riktiga nötter!
fredagen började med lite shopping tyvärr va ju inte stan öppen då men hittade lite grejer på bla b-young iaf..sen på kvällen va d fest för hela slanten=)  va såå kul förfestade hos emilia sen kom folket från jkpg dit...då började festen! gick ut sen och d va väl helt ok med tanke på stället vi va på...gillar inte riktigt det men men d gick ändå.
sov inte så många timmar den natten för lina vaknade vid halv nio å skulle väcka alla. tillbringade lördagen på en filt i skuggan va lite seg juu.  på lördagen kom oxå eve,pacce,gunnar å davve ner oxå så det blev fest igen men va ganska seg så det blev rätt lugnt för min del.. när vi stod på dansgolvet den kvällen så kom eve fram till mig å stoppade upp fingret i min mun.. frågade henne va hon höll på med. Eve: skulle bara kolla om du hade snus! haha...knappast att ja hade snus i munnen men tydligen såg det ut så=)!
idag ha ja och eve legat på stranden hela dagen och haft ångest över att vi va tvugna att åka hem...hade gärna stannat där!
ha så mkt att säga om helgen saker som hänt å sagts men ska inte fortsätta tjata mer=)! kan ta det en annan gng.
förresten så är ju sommaren här och det betyder att papparazzi-linda e i farten igen! watch out om ni inte vill hamna i min kamera... ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina bilder hjärtat!!!

2008-06-09 @ 10:54:46
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: eva

hahah sorry hjärtski...=)

2008-06-09 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design