söndag kväll

lite dålig uppdatering idag visst, men det visar ju bara att jag har ett liv;)!
igår va vi på fest hos mia å firade johannas födelsedag.. kvällen bjöd på mkt prat och många många skratt och singstar. ja vann inte en enda gng förutom en..förvånad nej haha.. sång röst e ju ngt jag tyvärr inte ha fått. men kul va d=) inga fönster sprack iaf som tur va!
sedan blev d harrys det va faktiskt mer folk där än va ja trodde det skulle va men d va inte speciellt kul vilket ja inte trodde heller..ska bli riktigt skönt och slippa det stället ett tag nu. ha nog aldrig känt en sån här avsky för harrys innan. e så trött på det stället å folket som hänger där.

idag har ja inte varit hemma mkt...blev inte mkt sömn inatt tyvärr heller så man va rätt seg när man gick upp i morse.ja cam lina å emilia ha legat i åbroparken i em sen åkte vi ut till stugan och grillade . tänkte ja skulle bada oxå men d va lite för kallt tycker jag. det va så skönt att bara va där ute synd att inte båten e ilagd än hade varit kul å åka lite vattenskidor osv. fast det hade nog behövts våtdräkt då. ville verkligen inte åka in till stan igen hade gärna stannat där hela kvällen..hade varit så skönt om det va lördag å man hade kunnat det. casper trivs som fisken i vattnet där ute sprang runt hela tiden, ner i vattnet upp ur vatten osv osv. så nu är han helt slut det lilla livet=)!

vissa saker gör mig så trött, spyfärdig, irriterad, arg, besviken,ledsen osv. förstår inte hur vissa människor tänker..hur de kan göra vissa saker. börjar ju undra om man kan va elak i grund och botten och att man är ute efter att såra?! eller så kanske det e så att vissa inte tänker alls förutom på sig själva....jag börjar tro på allvar att det e ngt i vattet! som ja sagt innan förr el senare kommer d fram...sanningen gör ont ibland! önksar det fanns ngt ja kunde göra så att det onda försvann.

snart kommer cam..hon ska sova hos mig inatt. tycker inte d e kul att va själv!
längtar såå till torsdag=)! haha ska bli kul å se hur d blir i helgen vissa kanske har lovat lite för mkt haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med hjärtat sov gott =)

2008-06-01 @ 22:30:58
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design