Onsdag

God morgon alla barn. Somnade faktiskt lite tidigare igår..ohh ohh.. vet inte vilken tid riktigt men tidigare iaf! Fast det hjälpte inte i morse va superduperkaninkanon trött ändå. Men bara en dag till denna veckan att gå upp tidigt på..sköönt!


Igår va vi hos pappa och grillade det va verkligen så himla gott. sen åkte ja å cam hem till mig och kollade på desperate, riktig dålig säsongs avslutning tycker jag! Sen blev cam rastlös så hon åkte ut en runda medans jag gick å lade mig. Tänkte kolla på fortsättningen på N.H men när ja började kolla upptäckte ja att chrissy å clay inte va tillsammans längre. Så då stängde jag av vill ha en positiv bild från dem haha.


Idag ska jag först och främst klara av arbetsdagen, hoppas verkligen den går bättre än gårdagen. Sen ska jag hem och tvätta och åka och köpa en fotbollströja.




"Brustet rep kan knytas ihop men knuten sitter kvar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design