Måndag

Måndag igen i vanliga fall hade man ju tyckt att denna dagen var super jobbig men det är en ganska kort vecka för mig, jobbar bara till onsdag. Sen åker jag och johanna ner till halmstad på onsdag efter jobbet och kolla på matchen där och stannar sedan resten av veckan.


Idag blir det till att fixa det sista inför midsommar och kolla kläder osv. vädret verkar ju inte vara på topp direkt vilket e riktigt tråkigt. alla lekar och sånt som vi ordnat med måste ju utföras utomhus. Så hoppas iaf på uppehåll=)! Är nästan klar med häftet och det nu också så sen ska jag skicka det till Emilia för godkännande=)!


Idag kommer mamma och dem hem från Spanien känns som dem varit borta i evigheter. Ska bli skönt å få hem dem igen. Och himla spännande med alla gejjerna hon köpt;)!


Måste ha ett långt samtal med Marlene idag också..ha lite abstinens av henne. Ha inte pratat så mkt med henne under helgen...så d måste tas igen idag! Pratade lite snabbt med henne igår bara sen fick jag prata med pacce också(hennes pojkvän) så söt det lilla livet är...man blir glad av att höra såna saker som du sa igår...det värmer, tack=)! Ja sa till Marlene att va go han e vill äta upp honom men det fick jag inte för henne...vilket är helt förståeligt man vill ju inte att sin pojkvän ska bli uppäten!


Hoppas eran måndag har varit bra hittills!


Kommentarer
Postat av: marlene

hahah jag ha själv tagit ett huggbett på hans axel helt lila är han det lilla livet haha med huggtänder i mitten fick lite dåligt samvet efter haha,, ja för lite sömn är svaret och det få vi skylla på pajala som vägra låta mig sova hmf!!

2008-06-16 @ 14:32:26
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design