måndag kväll

då har första dagen på veckan snart gått..sköönt! har packat lite idag måste säga att jag är ute i ganska god tid denna gng..guldstjärna till mig! fast som sagt jag har ju bara börjat kommer väl stå där strax innan vi ska åka på onsdag å bara slänga ner det sista. har laddat ipoden med nya låtar oxå... får se va ni tycker om min musik=) vissa uppskattar den andra inte haha. nä men ja ha faktiskt en salig blandning på den nu.

ska väl försöka sova snart oxå är helt slut känner mig sjuk igen..jobbigt värre. men d går snart över..lite sömn sen så är jag pigg och alert igen!



den människa som lever utan saknad måste leva ett bra liv

Kommentarer
Postat av: marlene

god morgon linda 1 bi= en vecko försäljning på 2500 kr räknade att jag skulle haft 4 st så fick ett för lite.. men få nog det nästa ggr =)

2008-06-17 @ 08:40:35
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design