God morgon

Äntligen sista dagen på jobbet denna vecka=)! Igår va det precis super stressigt här på jobbet och sen likadant när man kom hem. Jag hoppas det blir lite lugnare idag för annars kommer det bli jobbigt att köra sen. Har hur mkt som helst på jobbet att göra men jag hoppas det inte kommer mer idag bara.


Igår så packade jag det sista, duschade Casper sen så kom mamma förbi och pratade lite. Skönt att hon e hemma igen känns som hon varit borta i evigheter.

När jag gick och lade mig började jag kolla på den filmen, what happens in Vegas, har inte kollat klart på den än får göra det på söndag eller ngt när jag kommer hem. Den verkade helt ok kunde riktigt känna hennes ångest där när hon vaknade dagen efter hon hade gift sig haha

Måste säga att det är en himla tur att jag inte bor i Vegas jag är ju så knäpp så jag hade ju gift mig var och varannan helg. Sen på söndagen hade jag haft världens mega ångest men jag hade nog inte lärt mig ngt av det utan gift mig nästa helg igen! Sjuk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design