God morgon

Allt bra? Jag är sjukt seg idag. Somnade i försäg rätt sent igår så det beror väl på det. men jag känner verkligen att jag behöver semester nu. Måste ta igen mig lite=)!


Har iaf ändrat mig angående helgen det blir inte halmstad denna helg. Det är ngt som hindrar mig. så jag stannar förmodligen i vmo istället annars får jag se vart det bär av.

Känns som den här helgen är rätt död, har haft så kul de senaste 3 helgerna och det har hänt så mkt så denna känns rätt tråkig måste jag säga. Men får se fram emot nästa helg istället=)!

På fredag blir det nog myskväll iaf tror jag sen på lördag får jag se vad som händer och fötter. Nu ska jag göra ngn nytta här (på jobbet)!


Ditt rykte skapas av andra din karaktär skapar du själv


Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra dag! Kolla gärna in min webshop med klänningar som ingen annan i Sverige har :D

2008-06-26 @ 07:25:42
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design