fotboll, tvättnyckel mm

Idag är det fotboll ohh ohh=)! Stör mig att jag inte tog på mig min tröja nu till jobbet, ska byta om på lunchen=)!

Matchen börjar ju inte förrän vid kvart i nio tiden så ja har ju lite tid innan att fixa i ordning hemma lite åså. Ha ju inte blivit av att man orkat göra det nu när det varit så fint väder.


För några veckor sen tappade jag ju bort min tvättnyckel. Så de bytte ut mitt sånt lås och jag fick två nya. Och precis när jag fått dem så hittade jag ju min gamla nyckel, typiskt va?! Men nu så tvättade jag iaf för första gng efter de bytt förra veckan och skulle boka en ny tid denna veckan och tror ni inte att jag har tappat bort de nya nycklarna nu då eller?! Jag vet inte vart jag lagt dem, mitt minne säger jag bara! Blir så trött på mig själv. Så måste verkligen vända uppochner på hela lgh nu.


Jag vet varför nu iaf vet varför jag är så trög, dum, efter och inte kan släppa vissa saker osv.

frågor utan svar.....därför!


Även tystnaden talar


Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt blogg.

2008-06-10 @ 10:37:33
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design