snart ska jag gå hem vilket innebär att jag har semester=)!

wwiiie inte långt kvar nu jag är faktiskt helt klar med det som jag va tvungen att vara klar med. sen har jag i försäg väldigt mkt kvar men inget jag behöver ta idag=) så efter fikat ska jag gå hem...SEMESTER!

ska hem och göra mig i ordning och sen packa efter det bär det av mot cam där det är party party ikväll! himla synd att du är sjuk marlene..buu för alla sjukdomar! sedan är det väldigt tråkigt att inte lillen kunde komma... min partyprins nr 1! hoppas vi hinner ses innan du åker till kroatien iaf!

fest hela helgen här i vmo sen bär det av till halmstad på söndag!
lär inte skriva mkt mer denna helgen nu så hoppas ni får en kanon bra helg... det tänker jag ha.. ska fira semestern ordentligt..och självklart cam oxå;)!


Välj dina ord med smak, du kan tvingas äta upp dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design