måndag

sista semesterveckan har börjat nu och jag känner lite panik inför att börja jobba igen kan jag ju säga. hade tänkt åka ner till halmstad idag men gissa vem som gått och blivit sjuk..jo jag! katttastrof! kände det redan i fredags när vi skulle upp till jkpg att ngt var fel och när ja vaknade där i lörd så va jag riktigt förkyld och det blev bara värre å värre... har sett ut som hej kom och hjälp mig de senaste dagarna nu så det lev ingen halmstad för mig idag! men det börjar bli bättre nu så snart är jag pigg och alert igen=)

så vad har jag gjort den senaste veckan då..hmm.. jo jag har varit i halmstad. va på måndagsklubben för första gng i år. och hade faktiskt kul denna gng. men va nog mkt för att min kusin va där bla. har inte träffat han å lisa på super länge! på tisdagen kom jkpg ner dit och vi satt hela kvällen i stgan och drack å pratade. lekte även en massa lekar bla kurragömma haha en helt klart underskattad lek!
sedan åkte vi upp på fest i jkpg i fredags där vi gick ut osv. men va ju ganska seg i kroppen så d blev ganska lugnt. träffade även en del riktiga nötter där uppe... vissa människor borde bara ta och göra världen en tjänst..antingen hålla käften el bara försvinna så man slipper se dem! spelar ingen roll hur man är mot vissa människor de är rötägg ändå..
sedan dess har jag bara legat hemma å varit sjuk..mindre roligt!

ehhh va sjutton hände? värsta stormen och ösregn ute? vad gick snett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design