Jag har en elak syster

God morgon, nu är det iaf torsdag. Jag va helt säker på att det var torsdag igår. Hade varit underbart med fredag idag men icke!


Igår så var jag hemma hos mamma en runda. Vi skulle fira Thomas lite smått så vi åt pizza (min ide=) och spelade lite kubb...himla mys måste jag säga! Försökte sen övertala min kära syster att sova hos mig, är helt själv nu för Casper åkte till Ljungby för att göra gatorna och gräsmattorna osäkra där, så tycker iaf att hon kunde sova hos mig. men det ville hon inte alls. Elak, eller genom ond är vad hon är! Hatar att sova själv fast igår gick det rätt bra ändå, sista gng jag kollade på kl va hon kvart över tolv och jag hade inga mardrömmar inatt=)! Första gng denna vecka jag inte hade det!


Idag är det sommaravslutning på jobbet. Vi ska till osudden och äta och dricka. Sen blir det Harrys för de som orkar och vill. Men kan säga det redan nu att för min del blir det ingen Harrys. Blir ju dit tvingad imån och det räcker definitivt med en gng den här veckan om ens det..suck!



Åsikter är som spikar lätta att slå i men svårare att dra ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design