ja behöver hjälp...saknar fantasi totalt!

har nu suttit en bra stund och letat efter en bra maskerad dräkt till min kompis fest som är nästa fred. Temat är "come as you are be a star". man ska alltså klä ut sig till en kändis. tycker det är skit svårt och jag har ingen som helst aning vem jag ska va. ngn som har en ide?! skulle verkligen uppskatta lite tips å ideer!  än så länge tycker jga nog att cam har den bästa maskeradklädseln.. hon ska vara expressen geting..ganska kul=)!
jag får helt enkelt leta vidare...men som sagt tips uppskattas!

en kul grej oxå min blivande man kommer till vmo om några v ..haha=)!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Den vackraste kända person du kan vara är marilyn monroe. =)

kram på dej=)

2008-07-28 @ 16:24:56
URL: http://blidsberg.blogg.se/
Postat av: Emil Lindén

Jag är redan i Värnamo :D Haha!

2008-07-29 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design