halmstad

hej alla semesterfirare=)
tänkte bara göra en snabb uppdatering vad som hänt den senaste veckan. i helgen va det fest hos cam hela helgen..vi firade hennes f-dag. en riktigt rolig helg tycker jag... sedan bar det av till halmstad i sönd och jag har varit här sen dess. va helt ensam i stugan några dagar men tro det eller ej det gick att sova ändå=)!
imån kommer cam och mile ner hit oxå och då blir det fest igen.
har haft hur mkt som helst i huvudet som jag velat skriva hhär men nu kommer jag inte ihåg ngt av det=)!

det sägs att tiden läker alla sår...men det vill jag knappast påstå att det stämmer! ärren det lämnar efter sig är gigantiska! saknaden är stor..

marlene och eve har det helt underbart nu när ni åker, är lite orolig för er men lova att ni är försiktiga! älskar er som bara den..ta hand om er nu! <3

å johanna syns vi inte tidigare så syns vi på månd..invigning i din nya helt underbart fina lgh=)!  älskar....

nu var det mat här så måste sluta..hade så bra nu!

puss på ögat


Kommentarer
Postat av: marlene

jag älskar dig med hjärtat mitt mest av alla!!!

2008-07-10 @ 21:55:47
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design