fredag

idag har jag verkligen inte gjort många knop kan jag villigt erkänna. har legat och solat nästan hela dagen. mamma tvingade med mig till duni en snabbis bara men det är det enda jag gjort. men man får vara lat på semestern! sedan måste jag ju samla krafter inför helgen oxå...mile och cam är på väg hit nu, de borde vara här vilken minut som helst. så ska vi äta när de kommer sedan blir det fest=)!
lill ringde innan oxå, hade varit kul om han kom ner i morgon. va längesen jag träffade han nu så det är på tiden att vi hittar på ngt skoj=)!

ha en bra fredag kväll nu alla och hoppas flygresan upp till stockholm gick bra för systrarna p!

kärlek till er som betyder<3

Kommentarer
Postat av: Ricky

Haha man får ta de lungt när man har semester:) åt ni nått gott?? Puss o Kram;)

2008-07-16 @ 01:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design