Drömmar och verklighet


God morgon, är precis lika trött idag som igår. Låg och halvsov till en början igår förmodligen för att jag visste att mob snart skulle pipa. Men det är konstigt hur snabbt man kan börja drömma det började så fort jag blundade igår. Blev ju osäker på om det var drömmar eller verklighet. Men sen pep mobilen och det visade sig vara en dröm! Var ingen jätte speciell dröm ändå så det gjorde inte så mkt=)! Vissa drömmar vill man ju annars bara falla tillbaks i.


Igår gjorde jag inte så jätte mkt va bara hemma. Mala kom förbi en runda och lånade lite filmer annars hände det inte så mkt. Idag blir det till att tvätta bara inget annat!


I have a dream.....


Kommentarer
Postat av: S

Vilken söt header du har i din blogg! Det är sååå fint med rosa tycker jag =) jag älskar den färgen. Och röd också hihi

2008-07-01 @ 07:32:14
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/
Postat av: Niki

Fin blogg =)

2008-07-01 @ 07:45:16
URL: http://nikuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design