välkommen fredag


Fredag igen..helt sjukt va tiden går fort känns som det bara är månd, fred, månd, fred hela tiden.

Men kollar man ut genom fönstret så känns det verkligen inte som fredag..regn blåst och bara allmänt kallt. så det känns mer som söndags väder tycker jag. Jag är iaf sån att jag vill ha fint väder när jag ska gå ut vilket jag ska göra ikväll och nu när det är sånt här oväder så vill jag bara ligga hemma i soffan å vräka i mig onyttigheter!


Känns som att utomlands resan är en riktig räddning..vet inte vart ja hade tagit vägen om jag inte skulle åka nästa helg! Ska bli helt underbart att komma iväg härifrån å få slippa allt lite och bara ha det lugnt och skönt!


På måndag natt kommer systrarna p. hem också... har saknat dem ngt otroligt! Speciellt alla timlånga samtal vi har dagligen! Ska bli skönt att få hem er igen ska ni veta. Och som tur är har ni inte varit borta så länge att jag glömt bort er;)! Inte för att det finns ngn risk att det skulle hända systrarna p sätter sina spår så det går inte glömma dem i första taget!

Ska iaf bli skönt att få hem er igen! Ni har varit saknade!



Always together

Never apart

Best friends forever

Sisters at heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design