trötter...

Jag är helt slut vill bara hem och lägga mig dra täcket över huvudet och vakna lite längre fram.

Jobbade i 14 timmar igår kom hem vid nio. Kände inte riktigt av tröttheten så länge jag va på jobbet men så fort jag kom hem och satte mig ner kände jag hur riktigt mega trött jag va!

Jaja det är bara att bita ihop och ta sig igenom den här tisdagen


Nu är systrarna p hemma också..fick mess av Marlene när jag åkte till jobbet och då va dem utanför gvd=)! Så nu borde de va hemma! Jag undrar hur länge våra samtal kommer att vara den här veckan för vi lär ju ha väldigt mkt att prata om!

Skönt att ni är hemma igen ha saknat er.....*Amigos por siempre*

nu ska jag strax åka till gnosjö en runda ha d bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design