tisdag kväll..

jaha då va tisdagen snart slut den oxå.
solade idag efter jobbet ha inte gjort det på ett tag och jag kan ju lova att det behövdes ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig-blek. ska försöka ändra på det nästa v!
efter solningen så åkte jag lina och camilla hem till mig och gjorde spagetti och köttfärssås
säga vad man vill om det men fy sjutton va gott det är. det är nog en maträtt som ja aldrig kan tröttna på och det lär bli mkt av det på teneriffa oxå finns nämligen en restaurang där Playboy heter den där de gör världens godaste bolognese! har annan mat där oxå som är kanon! så när ni är på teneriffa ät på den restaurangen jag lovar ni kommer inte att ångra er!
nähä nu ska jag kolla på en film och inte vilken som helst utan pippi serien...kalla mig barnslig men gillar astrid lindgrens filmer så härliga och man kommer då på ett visst sätt in i en annan värld utan bekymmer osv..förstår ni?
gillar nästan alla hennes filmer men inte karlsson på taket..han skrämmer mig!
nu ska ja börja kolla iaf..sov gott så hör vi imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design