mitt-i-veckan-dag

Japp onsdag å snart börjar nedförsbacken mot helgen..underbart va!

Jag klarar inte riktigt av att va själv hemma längre... får lite smått panik då

och känner att ja måste göra ngt för då går ju tiden fortare också om man ha saker att göra.

Så igår tjatade på camilla att hon skulle komma upp å hitta på ngt. så hon å lina kom å vi kollade på Stockholm boogie..en ganska rolig film faktiskt! Lättsam och härlig..Sevärd!! Och efter man sett den så längtar man ju ännu mer till sommaren...sol å värme det behövs nu! Tur att man ska iväg en runda snart=)

Gick och la mig ganska tidigt för att kolla på en annan film..darling..inte så jätte spännande direkt. Man blev lite irriterad på tjejen som hade huvudrollen och undrade hur hon va funtad egentligen, spelade bra dock! Samtidigt va det en gubbe i filmen som man tyckte så synd om som va så ensam! Det blev nästan jobbigt att se stundtals! Tycker så synd om folk som är så pass ensamma.

Ha man inget att göra och hars ett alla andra filmer som gjorts så kan man se denna men ingen film som jag rekommenderar starkt!
idag på mitt-i-veckan-dagen så blir det lång promenad med casper och systern sen lär det väl bli en film innan jag somnar!
hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design