måndag

image1
Då har ännu en helg försvunnit bort fortare än man hann blinka

Lördagskvällen blev en ganska trevlig tillställning

Ja tog med mig Casper ner till Emilia å satt där å tjötade medan vi tog en öl

Sedan skulle vi vidare till Frida, men lämnade först Casper hemma.

Kändes dumt att ha med sig han dit om det skulle va mkt folk å hög musik.

Väl där så satt alla och pratade i mun på varandra som man alltid gör när folk får lite i sig=)

Försökte oss på att spela "pratmakarna" också men vi kom halvvägs sen va vi tvungna att ge upp

För det va bara ett lag som va inne i spelet..vårt lag så klart=)..himla roligt spel d där måste ta å köpa det!

Igår hände inte så mkt..gick förbi emilia en runda när jag va ute med casper, pratade lite om gårdagen osv

Sen kom pappa å min farbror för att fixa mitt it hemma så nu e d gjort! Skönt att äntligen ha det hemma. Ha varit lite jobbigt att ha varit utan det nu i över 2 mån!

På kvällen kom camilla å vedde å vi åt pizza å kollade på 1408. ingen film ja kommer att se igen kan ja säga..va inte jätte hemskt heller hoppade till å skrek 2 gng. Den får betyget godkänt inte mer.

Skulle på boxing idag ju men vi glömde bort att anmäla oss i tid igår..lite synd såg fram emot det!

Så d får väl bli en promenad idag istället!

Trevlig måndag!


~~Du skrattar när jag gråter, men jag står när du faller~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design