Torsdag

Är grymt omotiverad till att jobba idag känner jag vill bara att dagen ska gå.

Kanske beror på att jag ska tatuera mig idag..wieee läängtar. Ska bli så himla kul!

Det är väl det enda som händer idag tror jag vet ju inte riktigt hur långt tid det tar.


Igår hände inte så mkt heller va ute och gick med min syster och min prins sen kom Thomas hem till mig å fixade lite med hyllor å sånt i min garderob. Ha inte kunnat komma in i den innan för den ha varit full med saker men nu börjar det likna en garderob iaf!

Fixade mitt it igår hemma också så nu funkar det igen.

Nu ska ja gå å göra i ordning frukosten här på jobbet!

Min prins

image31

Kommentarer
Postat av: marlene persson

vilken tid ska du tatuera dig ? ha du sett en skiss på den än ?

2008-02-21 @ 09:28:58
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design