Tisdag


Andra dagen vecka 8 2008... tisdagen den 19/2.

Sitter på jobbet och funderar på i vilken ände jag ska börja i. är inte riktigt på humör för jobb har lust att åka å shoppa ngnstans. Fast även om jag inte hade jobbat så hade det inte gått ändå...har nämligen inte ett rött öre till det! men inte många dagar kvar nu tills lönen kommer.


Idag händer nog inte så mkt...tänkte jag skulle försöka få min farbror att komma hem till mig och titta på min dator. Mitt it funkar nämligen inte hemma och det gör mig lite smått irriterad!

Annars ska jag bara gå en runda med Casper och min syster. Sedan lär denna dag vara slut!


Händer annars i veckan:

Onsdag: jobba, långpromenad

Torsdag: jobba, tatuering, hjälpa cam att plugga till provet

Helgen: blir fest ngn dag men vet inte vilken av dem. Festar nog helst på fredagen så man har lördagen att ta igen sig på. Men få se helt enkelt får ta d som det kommer.


Som ni märker så har jag inte så mkt planerat i veckan. Men tycker det är ganska skönt och bara ta det som det kommer!


Puss på ögat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design